Witaj!

Znajdujesz się na najstarszej szabloniarni w blogosferze. Wszystko, co tutaj publikujemy jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby przed pobraniem zapoznać się z regulaminem. Jeśli potrzebujesz szablonu możesz przejrzeć naszą galerię, a jeżeli nie znajdziesz odpowiedniego możesz zamówić lub złożyć propozycję. Miłego przeglądania.

Zadaj nam pytanie!

22 października 2013

[1036] Dreams of Paradise

* Rosemond * 22.10.2013 * 13:56 * muzyka *

Witajcie kochani ♥
Dzisiaj taka notka okazyjna, można powiedzieć, aczkolwiek powód, dla którego piszę jest trochę egoistyczny. Otóż dziś mam mały jubileusz, krótko mówiąc, urodziny. Można by pomyśleć, że zasypię Was tuzinami szablonów, ale niestety mam dla Was tylko jeden szablon wolny. Poza tym nie usatysfakcjonował mnie on w pełni. Koloryzacje są jakieś niejednolite, duży format, kiepski css i zapomniałam o topazie. Sami spójrzcie.

Pobierz szablon

Odnośnie zamówień, oddam je w mojej następnej notce. Przypominam, że przyjęłam zamówienia dla Klaudia Koczara, Chemin, Joylitte i la femme nikita. Skontaktuję się jeszcze z Wami, jeśli będę miała jakieś problemy lub inne koncepcje w czasie wykonywania szablonu. Myślę, że notka pojawi się jakoś w połowie listopada. Niestety, szkoła, obowiązki, szkoła, szkoła. Pod tą notką zamówień nie przyjmuję.
Buziaki ♥

29 komentarzy:

  1. Udziela któraś z was korepetycji?^^

    OdpowiedzUsuń
  2. To wszystkiego najlepszego ;* Szalona jest śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że ten szablon jest świetny!
    No i "100 lat, 100 lat niech żyje, żyje nam .. " ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablon jest prześliczny *.*
    Przy okazji to.. Sto lat, sto lat! :**

    ~ Nie wiem czy zauważyłaś jak pisałam to pod poprzednią notką, ale pisałam że zmieniłam nick. Z la femme nikita na Ixchel †. Wiem, że mogłam sobie napisać to od tak, ale da się przecież sprawdzić adres bloga.
    Gdybyś chciała się ze mną skontaktować: im.your.lolita.la.femme.nikita@gmail.com

    Przepraszam gorąco, pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny szablon. :) Naprawdę bardzo ładna kolorystyka, super zdjęcie Lily.
    Wszystkiego najlepszego, z okazji urodzin!! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Szablon jest piękny! C:
    I wszystkiego NaJ NaJ NaJ :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego kotku!
    Też dam swój e-mail, jakbyś chciała się skontaktować : ladris@interia.pl :)

    Życzę wszystkiego najlepszego ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Durniu, myślisz, że jak nie ma topazu to szablon jest do kitu? :3 A tak na serio to durnie są uroczy. Wszystkiego Rosemondowego moja droga! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej;)
    Odwiedziłam wiele szabloniarnii, ale Wasza spodobała mi się najbardziej.
    Chciałabym zamówić szablon na bloga o tematyce Dramione. Nie mam konkretnego pomysłu, poza tym że chciałabym, aby zgodnie z tematyką był nieco mroczny, tajemniczy. Podoba mi się też minimalizm z jakimś jednym wyrazistym akcentem.
    O wykonanie szablonu prosiłabym Ciebie, Beilso ;) Mam nadzieję, że nie zostawisz mnie na pastwę losu. Bardzo zależy mi na tym szablonie. Obiecuję współpracować i nie grymasić;)
    hasło: jesienny liść
    adres bloga: www.more-than-enemies-dramione.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie,
    Villemo.
    P.S.Jeżeli Belisa nie da rady wykonać dla mnie szablonu, to czy jest szansa, że któraś z pozostałych - równie fantastycznych- autorek przyjęłaby moje zamówienie? Bardzo mi na tym zależy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Chciałabym się zapytać czy ten szablon --> http://funkyimg.com/u2/3196/445/430160graveprv.png z tej notki --> http://www.szablonownica.blogspot.com/2013/03/709-714-black-paradise.html wciąż można pobrać, ponieważ kiedy klikam w pobierz szablon wyświetla się, że plik wygasł ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej Bardzo podobają mi się wasze szablony więc postanowiłam tu jeden zamówić :*
    Hasło :jesienny liść
    Szablonarka :Rosemond
    Wygląd : chciałam bym go w jasnych kolorach .Głównymi postaciami mojego blogu są Niall Horan (punk) i Julliet (shay mitchell) chciała bym aby się tam znaleźli :* i napis "Prawdziwe życie zaczyna się od miłości." co do reszty wyglądu zaufam tobie :*
    Link : http://niall-prezydent-my-imagin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i chciała bym to jeszcze na tle Londynu :*

      Usuń
    2. Po pierwsze - nie przyjmuję już zamówień (notka 1036)
      Po drugie, nie wykonuję zamówień z 1D, Bieberem, Miley Cyrus itp. (zakładka ,,Autorki")
      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. A któraś z szablonarek robi ?

      Usuń
  13. Hasło: jesienny liść
    Szabloniarka: Beilsa
    Wygląd : ciemniejsze kolory , brąz lub czerń ,ale może być też ciemny niebieski .
    Główne postacie to: Larry Stylinson ( Harry Styles i Louis Tomlinson)
    Napis : "Love is Equal" lub " We are a secret , can't be exposed" ,ale jednak to drugie :)
    Link: www.belive-in-bullshit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. hej.!!! Chciałabym zamówić szablon na bloga ;))
    Hasło: jesienny liść
    blog: http://opowiadanieoonedirection1dlove.blogspot.com/
    Układ: kolumna z lewej.
    Kolorystyka: szara, czarna.

    Zdjęcia:
    http://static1.celebrityredcarpet.co.uk/articles/2/23/2/@/700-barbara-palvin-1000x0-2.jpg

    http://s1.ibtimes.com/sites/www.ibtimes.com/files/styles/v2_article_large/public/2013/04/29/harry-styles.png

    http://www3.images.coolspotters.com/photos/957978/niall-horan-profile.jpg

    Chciałabym aby te zdjęcia były mało widoczne w szablonie:
    http://imstars.aufeminin.com/stars/fan/ashley-benson/ashley-benson-20110414-627756.jpg

    http://8pic.ir/images/45717580197587532554.jpg

    http://www4.images.coolspotters.com/photos/959051/louis-tomlinson-profile.jpg

    http://userserve-ak.last.fm/serve/_/82945499/Zayn+Malik+Zayn.png

    http://www3.images.coolspotters.com/photos/962514/liam-payne-profile.jpg

    http://www.aparaty.tradycyjne.net/moje/Image/nowyfed.jpg

    Napisy : But every time I tell her that I want more
    She closes the door... She's not afraid of scary movies
    She likes the way we kiss in the dark
    But she's so afraid of falling in love..

    szabloniarka: Caudire
    Układ: chciałabym aby, Harry i Barbara patrzyli się na siebie.
    A Niall był gdzieś tam z tyłu. Reszte zdjęć gdzie umieścisz będzie dobrze ;)) Coś w podobie do tego : http://img402.imageshack.us/img402/1406/z8uw.png

    Byłabym zachwycona i niezmiernie wdzięczna jakby właśnie ta szblonarnia i ta szabloniarka, wykonała dla mnie szablon;))
    To dla mnie wielki zaszczyt ;)) Prosze wykonaj dla mnie ten szablon.! Wiele razy pisałam na tej szablonarni z prośba o szablon jaki na inny, ale nikt nie chce mi przyjąć.!!
    PS. świetny szablon.! Zazdroszcze talentu ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. hejj!
    zdecydowanie bardziej podoba mi się koloryzacja pierwsza ;)))
    Chemin ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam pytanie mogłabyś mi zrobić szablon i nagłówek z Violetty?

    OdpowiedzUsuń
  19. Szablon jest przepiękny! Zdjęcie Lily ♥_____♥ (alkjwtibmgjshwags *.* ) idealnie współgra z kolorystyką reszty, gdyby mój blog był o innej tematyce to bez wahania i z wielką chęcią bym go pobrała ;D Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pragnę poinformować, iż na katalogu grafików został opublikowany post z serii pojedynek graficzny, w którym bierze udział Szablonownica oraz Zaczarowane Szablony. Zapraszam do zapoznania się z całokształtem :)

    http://katalog-grafikow.blogspot.com/2013/10/pojedynek-graficzny-zaczarowane.html

    Pozdrawiam,
    główna administrator

    OdpowiedzUsuń
  21. Do szbloniarki Anusia, chciałabym poprosić o szblon na którym znajdą się Sarah Ellen i Ashton Irwin. Zauważyłam, że jest naprawdę mało fanficów z 5sos bo nie są jeszcze tak popularni jak np. One Direction, a fani naprawdę chcą opowiadań z nimi. Co do kompozycji szablonu: najlepiej byłoby gdyby był on kolorowy i dynamiczny, taki delikatny misz-masz. BLOG: 5sos-fanfic.blogspot.com Jesienny liść

    OdpowiedzUsuń
  22. jakiego programu używacie do robienia szablonów, bo strasznie mnie to ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon stworzyła Anusia. Credits: design-seeds, graphical-thoughts, css-tricks.