Witaj!

Znajdujesz się na najstarszej szabloniarni w blogosferze. Wszystko, co tutaj publikujemy jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby przed pobraniem zapoznać się z regulaminem. Jeśli potrzebujesz szablonu możesz przejrzeć naszą galerię, a jeżeli nie znajdziesz odpowiedniego możesz zamówić lub złożyć propozycję. Miłego przeglądania.

Zadaj nam pytanie!

6 października 2014

[1408-1409] Skeleton

*czas*muzyka*

Cześć! Jestem nową stażystką na Szablonownicy. Bardzo się cieszę, że się tu dostałam, bo przecież nie zawsze jest szansa na dostanie się na tak wspaniałą szabloniarnię.
Właściwie nawet nie wiedziałam czy uda mi się dodać tą notkę. Cały czas mam problemy z internetem... Wiecie jak mi ulżyło gdy się z powrotem włączył... Nie przedłużając dwa szablony dla was :)


Przyjmę 2-3 zamówienia

Edit: Przyjmę zamówienia Qun, Werqa Ju

20 komentarzy:

  1. W pierwszym szablonie zdecydowanie zmieniłabym czcionkę tytułu gadżetów.
    Jestem absolutnie na "tak" dla drugiego szablonu. Po prostu urzekł mnie swją prostotą. No i ten rozczulający obrazek...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)

    Chciałabym zamówić szablon zrobiony przez ciebie ;3

    Hasło: spring rain

    Adres bloga: http://fortunatelyandpain.blogspot.com/

    Opis: Chciałabym, by szablon był coś w odcieniach od jasnego szarego do ewentualnie czarnego. Zdjęcia możesz sama wybrać, jak coś to prosdo wykorzystania: http://img005.lazygirls.info/people/freya_mavor/freya_mavor_600full_freya_mavor_20mHHHt.sized.jpg | http://1.bp.blogspot.com/-07tswCL9ipk/Ufc1I5-ECeI/AAAAAAAAAPg/55pX7qQ53Pg/s1600/tumblr_lgw4kxMcoy1qfkkeno1_500.png | https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTkgq30VttBt_0SmwyWvertMlcyCgGQ26i3Ass97medI3iJkzol1g | http://static.twojapogoda.pl/2012/05/fff_01.png

    Kontakt:

    e-mail: pure.blood027@gmial.com

    lub na blogu ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory: Szary,biały - posty/tło ciemny fiolet, granatowy - reszta (Który będzie ci odpowiadał najbardziej)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kontakt: mavelle.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten drugi to po prostu cudo *o* <3 Chyba znajdzie się na jakimś moim blogu <3
    Miło zobaczyć jakąś nową duszyczkę tutaj! Śliczne szablony, trzymaj tak dalej!
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia a oba szablony cudne, a szczególnie ten drugi

    OdpowiedzUsuń
  7. Te szablony są cudowne. ♥ Szczególnie drugi przypadł mi do gustu, ale nagłówek w pierwszym; tylko pozazdrościć talentu! Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej na Szablonownicy~.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym zamówić szablon ^^
    Autorka: Paranoid
    Adres bloga: www.picturesquelifee.blogspot.com
    Hasło: Jesień w sercu

    Opis: Układ szablonu - otwarty. Chciałabym żeby był to szablon z Lily Collins. W tle błyskawice nad falami i stary dom bardziej w cieniu, ciemne niebo, ale żeby szablon lekko rozjaśniał się po brzegach. Na dole po prawej stronie napis:
    I'm not an Angel.
    I'm not a Ghost.
    I'm a Human.
    Poprosiłabym, żeby szablon miał taki trochę tajemniczy nastrój :)
    PS Button już dodany! :)
    :) Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie witam ;) Szablony piękne ;) Pierwszy bardziej w moim stylu:P Drugi prosty i delikatny, bardzo dziewczęcy ;) Szczerze, czegoś mi jeszcze w nim brakuje... sama nie wiem czego... Nie ważne ;) Naprawdę fajne prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć!
    Chciałabym zamówić szblon.
    Hasło: jesień w sercu
    Nick szbloniarki: Caudire
    Adres mojego bloga:tigralilkaijames.blogspot.com
    Wygląd szblonu:
    Mówiąc szczerze nie mam jakiś wygórowanych wymagań. Po prostu nie mam na niego pomysłu. Powinna tam być rudowłosa dzieczyna, bo ja wiem, może z książką. Gdzieś tam powinien sobie latać znicz. Blog dotyczy Hogwartu, więc może być jakaś pieczęć szkoły, czy znak Gryffindoru, jednak nie powinien tam się znaleźć sam zamek. Kolorystyka raczej spokojna, niebieskobiała. Resztę zostawiam inwencji szbloniarki.
    PS. Nie wiem, czy zdecydujesz się zrobić ten szblon, ale jeśli tak to z góry dziękuję.
    PPS. Tak wogóle to wszystkie robicie niesamowite szblony <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam złożyć zamówienie:
    *Hasło : Jesień w sercu

    * Blog : http://tamgdziesiespotkamy.blogspot.com

    * Zdjęcia i opis : Podoba mi się coś w takim stylu : http://funkyimg.com/i/JSJ7.png i http://2.bp.blogspot.com/-qRabvFblDm4/VCRxXdI0EeI/AAAAAAAAAUU/fpNo1OpXv8U/s1600/zamw.png jeśli układ nie pasuje to może być inny.
    Zdjęcia chciałabym żeby na tle znalazły się góry, bardzo mi się podobają mi się te zdjęcia:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4ca18d5d84aa339c.html

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c06429584aebd2e.html

    coś takiego tez by było ok:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6c4420cc918e48ba.html

    W tle mogłyby być jakieś chmurki ;)

    Do tego pasująca kolorystyka, nie za wesoła ;) coś jak taki ciemny zieleń, fioletowy, turkus Coś tajemniczego :3

    Button jest na blogu ;)
    Chciałabym żebyś wybrała moje zamówienie, bo sama nie mam żadnych zdolności, żeby zrobić szablon i ten, który teraz mam jest zbyt prosty żeby przyciągnął uwagę. Będę próbować jeszcze , jeśli teraz mnie nie wybierzesz ;) Zależy mi na tym szablonie !
    Pozdrawiam ♥ Dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  12. moim zdaniem są kiepskie, ale to kwestia gustu. :)
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w drugim szablonie. Nie mogę się na niego napatrzeć. Pierwszy też bardzo ładny, ale drugi jest idealny. Taki delikatny, minimalistyczny, estetyczny i harmonijny. Jak wspominałam, zakochałam się. ^^

    M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam, drugi szabl jest naprawdę cudny <3

    Chciałabym zamówić u ciebie szablon c:

    Autorka: Paranoid

    Adres bloga: zombie-story-by-hanako.blogspot.com

    Opis: Blog dotyczy apokalipsy zombie, więc jest wymagany mroczny, "zombiastyczny" klimacik c:
    Chciałabym zamieszczony napis jaki aktualnie jest na blogu, również z wyróżnionym "Z-Hunters".
    To tyle, liczę na twoja konwencję twórczą. c:

    Pozdrawiam, H.

    OdpowiedzUsuń
  15. http://ballis-graphic.blogspot.com/ <--- pobieram na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. http://ever-rebrl.blogspot.com/ <--- Pobieram drugi szablon

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym pobrać drugi szablon.
    link: kingdomofninesouls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. witam :) serdecznie przepraszam za zawrcanie Ci głowy. mam pewną, delikatną sprawę. drugi szablon, ten z jelonkiem jest absolutnym ucieleśnieniem moich marzeń. jest po prostu przepiękny. nie mogłabym wymyslić lepszego. wszystko super, ale nestety bloga posiadam na ownlogu. potrzebowałabym zatem zmienić go tylko na html, oczywiście z zachowaniem pozostałej całości.proszę, czy mogłabyś się na to zgodzić? pisałam już w tej sprawie, ale Anusia odmówiła. szanuję co napisała, ale naprawdę mi zależy na tym szablonie I Ciebie jako autorkę chciałabym wręcz błagać o zgodę. zmieniłabym I nawet na BlogSpot dla tego szablonu ale mam dośc wysoka pozycje na ownlogu I nie chcę się przerzucać. naprawdę proszę.

    OdpowiedzUsuń
  20. emanujemy-chlodem.blogspot.com pobieram szablon z jelonkiem

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon stworzyła Anusia. Credits: design-seeds, graphical-thoughts, css-tricks.