Witaj!

Znajdujesz się na najstarszej szabloniarni w blogosferze. Wszystko, co tutaj publikujemy jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby przed pobraniem zapoznać się z regulaminem. Jeśli potrzebujesz szablonu możesz przejrzeć naszą galerię, a jeżeli nie znajdziesz odpowiedniego możesz zamówić lub złożyć propozycję. Miłego przeglądania.

Zadaj nam pytanie!

28 marca 2015

[1489-1491] Even Heaven Cries

* Mariposa *  28.03.2015 * 15:45*

Witam Was bardzo serdecznie!
Tak jak obiecałam, post pojawił się w marcu. Mam znów apel do Was. Nie piszcie mi zamówień na gmail-u, bo i tak nie zostaną wykonane. Teraz życzę Wam miłego weekendu i do następnej notki, która ukaże się w kwietniu. Trzymajcie się ciepło!

Szablon wolny:

Zamówienie dla karia. ch:

Zamówienie dla Sylwia Białobrzewska:

Przyjmę jedno lub dwa zamówienie.
Jeszcze raz Was serdecznie pozdrawiam.

Edit: Przyjmuję zamówienie Nali oraz 4everstruck

43 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Arachne odeszła dawno temu i nawet nie ma jej w zakładce autorki. Proszę sobie sprawdzać.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Hasło: Powiew wiosny
    Blog: http://kpop-mini-world.blogspot.com/
    Szabloniarka: Mariposa

    Wygląd: Jasne kolory, szarości, może coś w jasny błękit.

    Szablon: Zamknięty, minimalistyczny, prawokolumnowy.

    Obrazy: Fajnie by było, gdyby znalazł się tam Hunhan choć samotnym Luhanem też nie pogardzę ^^' Coś w ten deseń~
    http://img24.otofotki.pl/obrazki/jq895_tumblr_njjrhfXbSD1r0couto1_400.png
    http://img24.otofotki.pl/obrazki/xo348_tumblr_njjrhfXbSD1r0couto2_400.png
    http://img24.otofotki.pl/obrazki/gs455_tumblr_njjrhfXbSD1r0couto4_400.png
    http://img24.otofotki.pl/obrazki/oq339_tumblr_njjrhfXbSD1r0couto9_400.png

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Szabloniarka: Mariposa
    2. Hasło: Powiew wiosny
    3. Adres bloga: kroniki-dzieci-ciemnosci.blogspot.com
    4. Osoby na szablonie: Emily Rudd, ewentualnie: Barbara Palvin i Alexz Johnson z rudymi włosami :)
    5. Tematyka:jest to opowiadanie fantastyczne, opowiadające o przygodach jednej z Córek Ciemności- dziecka upadłego anioła i czarownicy o imieniu Camille. Ogółem utrzymane w takim (wydaje mi się) dosyć tajemniczym klimacie.
    6. Kolorystyka: najlepiej jakieś ciemne kolory, ewentualnie jakieś pastelowe. Kwestię tą pozostawiam tobie.
    7. Układ: dwukolumnowy poproszę
    8. Napisy: ,,Prawda potrafi ranić, kłamstwa potrafią zniszczyć''
    9. Inne: Nie mam chyba żadnych obiekcji poza małą prośbą, że jeżeli użyjesz Barbary Palvin i Alexz to żeby one były po przeciwnych stronach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Szabloniarka: Mariposa
    2.Adres: sekret-harry-styles-fanfiction.blogspot.com
    3.Hasło:Powiew wiosny
    4.Opis:
    Ogólnie bardzo podoba mi się ten twój szablon: http://funkyimg.com/i/Jeex.png i chciałabym, jeśli przyjmiesz moje zamówienie, żebyś mój robiła teoretycznie na podstawie tego :D
    - kolory: czarny, szary, siwy, ciemny czerwony
    - gadżety: lista linków, archiwum, wyświetlenia, tekst, obserwatorzy
    - napis: " Just give me a reason to keep my heart beating"
    - ewent zdjęcie:
    http://25.media.tumblr.com/9d2a9829e68cc708a3365c0ec221f832/tumblr_miy9ilTmO01r8egomo1_500.jpg
    LUB
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/7a/9c/98/7a9c9824110851eff96e84d7cd0eec94.jpg
    + dziewczyna (mniejsza od Harry'ego)
    http://searchednews.com/wp-content/uploads/2015/02/Hailee-Steinfeld-1.png
    INNE: Główny bohater jest upadłym aniołem - może ci to pomoże :D (mogą się pojawić jakieś czarne skrzydła albo coś)
    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie x

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Hasło: Powiew wiosny
    2.Szabloniarka: Mariposa
    3. Adres bloga: http://fireinmyhandsff.blogspot.com
    4. Kolory najlepiej ciemny granat
    5. Osoby na szablonie: Kendall Jenner (najlepiej to zdjęcie)http://nowmagazine.media.ipcdigital.co.uk/11140/00001bb9a/3270_orh480w360/Kendall-Jenner.jpg i Selena Gomez https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/72/d1/73/72d17347d194a7e8a50d38acddc491dc.jpg
    obok siebie a dookoła nich może jakieś czerwone kwiaty
    8.Napis ,,I will catch you if you fall'' po lewej stronie.
    9. Szablon prawokolumnowy
    Pozdrawiam buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hasło: powiew wiosny

    Szabloniarka: Mariposa

    Adres: sennikmysz.blogspot.com

    Układ: Prawo kolumnowy. Zamknięty. Coś jak dwa pierwsze szablony z tej notki.

    Kolorystyka: Ciemna. Fiolet/czerwień i grafitowy.

    Napis:
    I może tylko sny stanowią o nas. Może jeszcze tylko sny są nasze?

    (Miło by było, gdyby udało się wcisnąć gdzieś tytuł bloga , jednak jeśli się nie zmieści nie jest to konieczne.)

    Reszta: Chciałabym, aby w nagłówku znalazła się dziewczyna o czarnych, prostych włosach i fioletowych oczach. Na blogu są opowiadania fantasy różnej treści, więc może być tam jakiś bardziej "magiczny" motyw, lecz przede wszystkim zależy mi na mrocznym i trochę melancholijnym klimacie (taki troszkę smutny). Ogółem wolałabym, gdyby nie było minimalistycznie, zwłaszcza jeśli chodzi o nagłówek, ale za to czytelnie (chodzi mi głównie o kolor czcionki, nie chcę, by kogoś bolały oczy, od zbyt długiego czytania.)

    OdpowiedzUsuń
  7. Adres - http://dramione-never-forget-you.blogspot.com/
    Szabloniarka - Mariposa
    Hasło - powiew wiosny
    Opis:
    Zależy mi na tym aby szablon był otwarty, najlepiej lewokolumnowy ;)
    Blog to ff o tematyce Dramione, wiec oczywiście chciałabym, aby znalazła się na nim Emma i Tom.
    Chciałabym, aby Tom był mniej więcej w środku , ale jeśli będziesz miała jakąś wizję to może być gdzieś indziej. ( Zdjęcia mogą być z Morder in the first albo takie, na których wygląda podobnie do Draco ;) )
    Chciałabym, aby mniej więcej wokół niego było kilka zdjęć Emmy, ale nie obok siebie. Najlepiej, aby zdjęcia były z 2015 roku. Zależałoby mi, aby zdjęcia były różne od siebie, aby Emma miała na nich inne miny ( na jednym uśmiechnięta, na drugim smutna/zamyślona ) ale jeśli znajdziesz jakąś sesję, która przypadnie ci do gustu, do zdaję się na Ciebie.
    Jeśli chodzi o kolorystykę, to bardzo spodobałoby mi się, jakby był niebieski, z domieszkami pomarańczy, różu, coś jak zachód albo wschód słońca.
    I jeszcze chciałabym, aby znalazł się tam cytat
    "Nienawiść można uleczyć tylko miłością"

    Pozdrawiam :)

    Maggie Z.

    PS. Szablony są świetne *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać, że jakby Ci się udało wcisnąć gdzieś w tle butelkę z eliksirem i dziennik to byłoby super :)

      Usuń
    2. I gdzieś z boku jeszcze chciałabym aby znajdował się napis
      Nigdy Cię nie zapomnę, najlepiej niedaleko Toma, ale jeśli nie będzie na niego miejsca to nie musi on być ;)

      Usuń
  8. Baaardzo ładne prace!:)
    Moim faworytem jest szablon wolny. Przecudowny x
    A ja mam małą propozycję, co do następnego szablonu wolnego; dałabyś radę wykonać pracę z pełnym składem One Direction? (tak, z Zayn'em również, choć on odszedł z 1D...)
    Byłabym wniebowzięta!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prace!:) Moim faworytem jest drugi szablon od góry. Boski *o* xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Szabloniarka: Mariposa
    2. Hasło: powiew wiosny
    3. Link do bloga: http://darkparadise-fanfic.blogspot.com/
    4. Opis: Układ otwarty, dwukolumnowy, barwy ciemne żeby wyszło bardzo tajemniczo może brąz lub coś w tym stylu. Chciałabym żeby pojawiły się dwie postacie: Luke Hemmings i Chloe Moretz. Wybranie ich zdjęć pozostawię Tobie, ale chciałabym tylko żeby były ich zdjęcia do ramion, nie całe sylwetki ani też tylko same twarze i żeby były dobrej jakości (zdjęcie dziewczyny może być z jakiejś ładnej sesji zdjęciowej jeśli takową znajdziesz, i zależy mi żeby miała bardziej poważną lub smutną minę)
    Chciałabym żeby postacie były na środku, z lewej może znajdować się obraz ulicy jakiegoś dużego miasta (Nowy Jork na przykład) i coś w stylu lampionów lub takich lampek świątecznych, a z prawej może być jakiś obrazek związany z piciem, paleniem lub narkotykami to już pozostawię Tobie, jeśli wybierzesz moje zamówienie i coś w stylu kwiatów, najlepiej róż i one akurat mogą być w kolorze (czerwone najlepiej). A i jeszcze z prawej niech będzie napis "Heaven is a place on earth with you".
    5. Ogółem na blogu będę pisałam opowiadanie (ff) rozpocznę je gdy gdzieś uda mi się dostać szablon. Opowiadanie ogółem będzie dość tajemnicze, dlatego chciałabym żeby i szablon był tajemniczy, ale zarazem trochę "ciepły".

    Mam nadzieję, że przemyślisz wykonanie szablonu dla mnie i że nie wymagam zbyt wiele, pozdrawiam i z góry dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. HASŁO: powiew wiosny
    Cześć :)
    Chciałbym, by mój szablon powstał z ręki Mariposy. Opócz tego, że uwielbiam Twój sposób łaczenia poszczególnych obrazów, zdajesz się był najbardziej aktywną szabloniarką. Pomyślałam, że a nuż to ja bedę tą szczęściarą, która bedzie się później puszyć, jak paw. Nazywam się puck. Obecnie mam bloga elizabeth-watters-heros.blogspot.com. Szablon zamowionany jest na nowego bloga tj. firn-fields.blogspot.com .
    Opis:
    Moj wymarzony szablon jest w zimnych barwach: błękit, biel, troszke srebra. Są na nim obsypane śniegiem drzewa i lasy oraz świece. Białe lampki choinkowe delikatnie błyszczą, a w tle widać malutkie śnieżynki. Chciałabym zeby na szablonie bylo zdjęcie Barbary Palvin. Chodzi mi glownie o te, na ktorych wyglada delikatnie, naturalnie. Wiem, ze to bardzo ogolne stwierdzenie, wiec pozwoliłam sobie nieco przybliżyć Wam moją ideę. Obok znajdziecie linka do zdjęcia, które bardzo mi się spodobało: http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://vignette3.wikia.nocookie.net/hexverse/images/d/d9/Barbara-palvin_439952.jpg/revision/latest%253Fcb%253D20130407221020&imgrefurl=http://hexverse.wikia.com/wiki/File:Barbara-palvin_439952.jpg&h=1448&w=960&tbnid=09dUD8lQbxggkM:&zoom=1&docid=gYTGRXOP12biKM&ei=Eaf0VNiKLYzEPJbdgfAE&tbm=isch&ved=0CEYQMygZMBk
    Nie musi być akurat to, tylko sugerowałam. Chodzi mi również o jej zdjęcia w luźnym koku. Słowa bądź zdania jakie bym sobie życzyła to "Always Winter" i "Don't stop belive in Ice'.
    Dziekuje Bardzo, Bardzo, Bardzo!
    Pozdrawiam, puck

    OdpowiedzUsuń
  14. HASŁO: powiew wiosny
    Cześć :)
    Chciałbym, by mój szablon powstał z ręki Mariposy. Opócz tego, że uwielbiam Twój sposób łaczenia poszczególnych obrazów, zdajesz się był najbardziej aktywną szabloniarką. Pomyślałam, że a nuż to ja bedę tą szczęściarą, która bedzie się później puszyć, jak paw. Nazywam się puck. Obecnie mam bloga elizabeth-watters-heros.blogspot.com. Szablon zamowionany jest na nowego bloga tj. firn-fields.blogspot.com .
    Opis:
    Moj wymarzony szablon jest w zimnych barwach: błękit, biel, troszke srebra. Są na nim obsypane śniegiem drzewa i lasy oraz świece. Białe lampki choinkowe delikatnie błyszczą, a w tle widać malutkie śnieżynki. Chciałabym zeby na szablonie bylo zdjęcie Barbary Palvin. Chodzi mi glownie o te, na ktorych wyglada delikatnie, naturalnie. Wiem, ze to bardzo ogolne stwierdzenie, wiec pozwoliłam sobie nieco przybliżyć Wam moją ideę. Obok znajdziecie linka do zdjęcia, które bardzo mi się spodobało: http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://vignette3.wikia.nocookie.net/hexverse/images/d/d9/Barbara-palvin_439952.jpg/revision/latest%253Fcb%253D20130407221020&imgrefurl=http://hexverse.wikia.com/wiki/File:Barbara-palvin_439952.jpg&h=1448&w=960&tbnid=09dUD8lQbxggkM:&zoom=1&docid=gYTGRXOP12biKM&ei=Eaf0VNiKLYzEPJbdgfAE&tbm=isch&ved=0CEYQMygZMBk
    Nie musi być akurat to, tylko sugerowałam. Chodzi mi również o jej zdjęcia w luźnym koku. Słowa bądź zdania jakie bym sobie życzyła to "Always Winter" i "Don't stop belive in Ice'.
    Dziekuje Bardzo, Bardzo, Bardzo!
    Pozdrawiam, puck

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym zamówić szablon.
    1. Szabloniarka - Mariposa
    2. Hasło - powiew wiosny
    3. Link do bloga - leonettaqx.blogspot.com
    4. Tematyka: dramat, erotyk, romans
    5. Opis wyglądu: chciałabym, aby na nagłówku znajdowała się Martina Stoessel (sesja w blond włosach)
    szablon; menu jak na Szabloniarni (trudne do wytłumaczenia, ale raczej zrozumiesz); układ prawokolumnowy; kolorystyka jasny róż, jasny fiolet, fuksja. Wybierz sama z tych 3 kolorów.

    Mam nadzieję, że to, iż możesz nie przepadać za Violettą, nie zepsuje zamówienia ;P.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, chciałabym zamówić szablon.
    1. Szabloniarka: Mariposa
    2. Hasło: powiew wiosny
    3. Link do bloga: http://www.until-i-bleed.blogspot.com/
    4. Tematyka: Romans
    5. Opis wyglądu: dwukolumnowy, w nagłówku prosiłabym o zdjęcie Adelaide Kane, najlepiej to: http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=98164540
    Kolory najlepiej odcienie czerni, szarości i beżu, ale to już postawiam do Twojej inwencji.
    6. Button na głównej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne szablony Mariposa!
    Pierwszy urzekł mnie najbardziej. ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli można chciałabym zamówić szablon.
    1. Szabloniarka: Mariposa
    2. Hasło: powiew wiosny
    3. Link do bloga: http://lily-evans-co-by-bylo-gdyby.blogspot.com
    4. Tematyka: Fantasy/Romans
    5. Opis wyglądu:
    Chciałabym, aby na środku znajdowała się , a obok niej wilk. Najlepiej, żeby to były kolory w odcieniu granatu i bieli bądź zieleni. Układ dwukolumnowy.
    6. Button na głównej stronie.
    Masz tutaj link dziewczyny która ma być na szablonie ;)
    http://b.pix.ge:81/n/d1nc8.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Znajdowała się rudowłosa dziewczyna (Ebba Zingmark)

      Usuń
    2. No i obok napis:
      ,,Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty. Drugim zaś śmierć."

      Usuń
  19. 1. Paranoid
    2. powiew wiosny
    3. http://secretsbrandon.blogspot.com/?m=1
    4. Fantasy
    5. Chciałabym aby szablon był mroczny. Fajnie by było gdyby znajdowała się coś związanego z wampirami a żeby kolory bloga to czarny i trochę czerwonego :-)
    Chciałabym również żeby na szablonie znajdowała się Calum Hood. Zdam się na ciebie bo sama nie mogę wybrać. I ogólnie chciałabym aby układ był taki jaki teraz jest :-)
    6. Button z boku bloga :-)
    I tak wiem że mam już szablon ale chciałam go zmienić czy to nie problem?

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym złożyć zamówienie na szablon.
    Hasło: powiew wiosny
    Szabloniarka: Claudire
    Adres bloga: dramionetrans.blogspot.com

    Chciałabym coś spokojnego. Dwie kolumny, Kolorystyka fioletu lub zieleni. Nagłówek nie jest konieczny. Szczerze mówiąc, podobało by mi się coś w stylu tego, co obecnie znajduje się na blogu. Jakiś wizerunek Emmy i Toma byłby mile widziany. Jeśli chciałabyś bym dostarczyła zdjęcia, daj mi znać.

    Chodzi o to, że blog potrzebuje odświeżenia. Zakończyłam jakiś czas temu tłumaczenie długiej historii, a teraz zaczynam kolejną więc chciałabym rówież zmienić szablon.

    Link do Szabloniarni w górnej belce.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chcę zamówić szablon u Mariposy.
    Hasło: powiew wiosny
    adres bloga: http://step-by-step-storry.blogspot.com/

    Chciałabym coś podobnego jak ten szablon, który od Was pożyczałam (widnieje na blogu), jednak chcę wprowadzić parę zmian.
    Po pierwsze: Zamiast dłoni chciałabym wiszące baletki i napis: "Taniec" coś co skrywa się w każdym z nas.
    Po drugie: Obok nagłówka karty w kółkach (tzn. mają kształt kół)

    Button znajduje się na dole bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Szabloniarka: Mariposa
    2. Hasło: powiew wiosny
    3. Link do bloga: one-fairy-and-so-pretty.blogspot.com
    4. Tematyka: Fantasy/Romans/Fanfiction
    5. Opis: Chciałabym aby nagłówek był w odcieniach błękitu oraz miał jakieś jaśniejsze elementy (np. białe lub czerwień). W tle widniałyby elementy magi: może jakaś duża księga, różdżka albo czapka, lub po prostu kwiaty. Głównie zależy mi aby szablon był taki magiczny. W moim zamówieniu wystąpiła by Selena Gomez oraz Harry Styles. Zależy mi bardzo aby Harry miał dłuższe włosy tak jak na tym ślubie ->http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/07/20/article-0-1FD215C200000578-744_634x911.jpg
    Natomiast Sel byłaby taka delikatna ->http://e.lansik.pl/la738/df8036b6000ade4b4c90d08a
    http://s.redefine.pl/dcs/o2/redefine/poszkole_cms/36/3607541/original.jpg
    Chciałabym również aby nagłówek był po środku, co do głebszego układu nie mam wymagań możesz puścić się w wodze fantazji :)
    6. Button jest widoczny wraz z napisem ,,przyszły szablon''
    Nie wiem czy w ogóle lubisz takie zamówienia gdzie podaje się zdjęcia no ale cóż
    jak coś to pisz

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Szabloniarka : Anusia :)
    2. Hasło : Powiew wiosny
    3. Link do bloga : http://dangerous-drug-zayn-malik.blogspot.com/
    4. Tematyka : fanfiction/mroczne/dramat
    Chciałabym aby szablon był utrzymany w ciemnych kolorach ( czarny, szary) nagłówek to "Dangerous Drug" i jeśli dało by się to obok napis "Dziury w sercu szmatą nie zapchasz" zdjęcie Zayn'a palącego papierosa ( http://2.bp.blogspot.com/-2WGaSMa3wss/UsWbYrMf4JI/AAAAAAAAAO4/iMKiT_AX-gU/s1600/stylowi_pl_moda-meska_zayn-malik_3455955.gif) i Lily Collins ( http://img2.stylowi.pl//images/items/o/201403/stylowi_pl_film_lily-collins_20365565.png) obok takie czarno białe zdjęcie (https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSHXNJ6UtunlJsfAxV6rG8aGi7knkfCheOrjqTlpvakQb_rMogz) a jesli chodzi o układ to dwukolumnowny ( po lewo i po prawo) :)
    Button w jednej z kolumn ( jako podpis i zdjęcie)

    Mam nadzieję że podejmiesz się mojego szablonu :) pozdrawiam xx :*

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Szabloniarka: Claudire
    2. Hasło: Powiew Wiosny
    3. Blog: http://strefa-zamknieta.blogspot.com/
    4. Tematyka: przygodowe/akcja/thriller
    5. Opis: Chciałabym, aby szablon był estetyczny i elegancki. Chciałabym żeby na samej górze - pod nagłówkiem - znajdowało się poziome menu prowadzące do podstron bloga, mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi. Kolorystyka niech raczej będzie utrzymana w stonowanych barwach. W kwestii kolorów powierzam się Tobie, prosiłabym tylko o to by były one ciemne (?), nie jakoś bardzo, ale żeby to nie było jasne. Chciałabym by tło było jedno-kolorowe np. granatowe, nagłówek niech będzie burzą kolorów, lecz niech będzie tak jak pisałam na początku elegancko.
    Oto zdjęcia,które mogłyby znaleźć się na szablonie:

    1. http://data3.whicdn.com/images/171777589/large.jpg

    2. http://data1.whicdn.com/images/171722531/large.jpg

    Button już wstawiam, będzie także link w zakładce.

    Byłabym bardzo zadowolona i szczęśliwa, gdybyś przyjęła moje zamówienie. :)
    W razie czego pisz do mnie na adres: tori.ladis@gmail.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hasło: powiew wiosny
    Szabloniarka: Caudire

    Adres bloga: http://daydream-fanfic.blogspot.com/ - dopiero zaczynam i zależy mi na tym, żeby na start było już wszystko gotowe.
    Bohaterowie: Taylor Swift i Harry Styles (jest to ff na podstawie piosenek Taylor, więc chciałabym, żeby to ona była bardziej widoczna na nagłówku).
    Kolorystyka: ciemne kolory: czarny, granatowy, fioletowy, brązowy, bordowy itp (nie muszą być te wszystkie).
    Co w tle: aparat, jakiś stary budynek, zegar, kwiaty i jakieś detale od Ciebie.
    Tekst na nagłówek: We all are living in a dream
    but life ain't what it seems - jedna linijka po jednej stronie zdjęcia, druga po drugiej + "dream" jakoś wyróżnione.
    Układ: chciałabym, żeby było to coś tego typu: http://funkyimg.com/i/Eujz.jpg (chodzi mi o gadżety po dwóch stronach i ich kształt/wygląd). Nagłówek w takim miejscu jak tutaj: http://funkyimg.com/i/RJzx.png

    Mam nadzieję, że rozpatrzysz moje zamówienie, ponieważ bardzo mi na tym zależy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Szabloniarka: Mariposa
    2. Szablon: raczej dwukolumnowy (kolumna główna i ta dodatkowa na jakieś pierdoły typu "o mnie"), byłoby dobrze, gdyby strony znalazły się pod nagłówkiem, kolor szablonu czarno biały, ale podzielony na kontrasty, bo jedno zdjęcie jest z czarnym tłem a drugie z białym---> http://36.media.tumblr.com/5493231e762a96a58c821b2c298914b1/tumblr_nmayj5fyqh1s83wzfo1_540.png
    http://40.media.tumblr.com/2017cbf7e85f85a203f8ce7890c76a0b/tumblr_nmay4d7r6Q1s83wzfo1_540.png

    można też wykorzystać te dwa zdjęcia: http://40.media.tumblr.com/dde881bd50e1a8883a2ad5de1e9fbddd/tumblr_nmaxn1mPlu1s83wzfo2_1280.jpg
    http://36.media.tumblr.com/a08f7aa3b65be42e5913b1c41215113f/tumblr_nmaxn1mPlu1s83wzfo1_1280.jpg

    cytat: I’d give everything that I got for your love, this time I’m ready to run...

    3. adres bloga: http://wyrwane-kartki-kalendarza.blogspot.com/
    4. hasło: powiew wiosny

    pozdrawiam i wesołych świąt! :3

    OdpowiedzUsuń
  29. Chciałabym zamówić szablon.
    1. Szabloniarka - Mariposa
    2. Hasło - Powiew wiosny
    3. Link do bloga - http://soviackie-newsy.blogspot.com/
    4. Tematyka: siatkówka, reprezentacje, Plusliga, klub Asseco Resovia Rzeszów
    5. Opis wyglądu: chciałabym, aby nagłówek: nie był szeroki; jedynie z flagą Resovii (tylko paski); nad zdjęciem flagi napis wielkimi literami SOVIACKIE NEWSY;
    szablon; menu pod nagłówkiem; układ prawokolumnowy; zaokrąglone obszary postów; kolorystyka głównie biel i czerwień

    Mam nadzieję, że to, iż na blogu nie ma jeszcze żadnych postów. Zamierzam uruchomić bloga, kiedy szablon będzie gotowy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam, a więc chciałabym zamówić szablon :)
    1. Szbloniarka Mariposta
    2. Blog: http://i-bet-my-life-on-you-ff.blogspot.com/
    3. A więc, tak... szablon z postaciami: Holland Roden i Dylan O'Brien, najlepiej żeby Dylan był troszkę większy, ewentualnie rozmieszczony odrobinę wyżej. Zdjęcia, najlepiej takie, chyba, że ci nie podpasuję ;)
    Dylan: http://healthyceleb.com/wp-content/uploads/2013/10/dylan-o-brien-height.jpg
    Holland: http://iv1.lisimg.com/image/4741034/600full-holland-roden.jpg
    Co do kolorystyki, to najlepiej jakieś żywsze kolory.
    Cytaty: "We'll be half way to anywhere where
    love is more than just your name."
    I najlepiej gdzieś mniejszymi literami tytuł mojego bloga "I Bet My Life On You" ale nie koniecznie, zależy czy się wpasuję ;)
    Najlepiej żeby zakładki były po bokach notki (jeśli rozumiesz o co mi chodzi)
    I na koniec hasło: powiew wiosny

    Oby nie zraziło cię, że nie ma żadnych postów, gdyż pierwsza notka pojawi się niebawem :)
    Pozdrawiam Lassie

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej, chciałabym zamówić szablon :D
    Na sam początek hasło: powiew wiosny
    1. Szabloniarka: Mariposta
    2. Adres bloga: http://72glodoweigrzyska.blogspot.com/
    3. Postaci jakie mają się znajdować: Vanessa Hessler i Colton Haynes
    Zdjęcie Vanessy: https://pl.pinterest.com/pin/390476230165693111/ lub http://www.fanpop.com/clubs/vanessa-hessler/images/9057403/title/vanessa-hessler-photo
    Zdjęcia Coltona: http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20140331191138/teenwolf/pl/images/8/84/Colton.png lub https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/33/79/1a/33791aef6a8b3a8dd14748ca3e0c0db0.jpg
    Jeśli zdjęcia nie będą pasować mogę zdać się na szabloniarkę :D
    Bohaterowie powinni być na środku, a umiejscowienie napisu zostawiam w rękach autorki :P Napis na szablonie: "Ostatnia nadzieja"
    Jeśli chodzi o zakładki mam kolumnę boczną prawą i czy mogła by być podoba w wyglądzie do tego: http://mlodziiwaleczni.blogspot.com/
    Mój blog pisany jest o tematyce Igrzysk Śmierci. Jeśli to w czymś pomoże xD
    Button umieszczony na stronie głównej :)

    Mam nadzieję, że nie zniechęci taki dziwny opis do wykonania zamówienia. Ta szablownica ma urwanie głowy jeśli chodzi o zamówienia. Sama trochę próbowałam wykonywać szablony, ale nie wychodzą tak bajeczne jak tutaj :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Cześć, chciałabym zamówić szablon :)
    1. Szabloniarka Mariposta.
    2. Blog: http://wywiadyniegwiazd.blogspot.com/
    3. Szablon jest na bloga dziennikarskiego , wiec postaci żadnych nie chcę. Myślałam nad szablonem o kolorze bordowym. W tle może być jakiś aparat, zeszyt, dyktafon. Nad tytułem chciałabym menu prowadzące do linków lub innych podstron bloga.
    4. Tekst nagłówka: Wywiady nie gwiazd.
    5. Hasło: Powiew wiosny.

    Na blogu nic nie ma jeszcze ponieważ muszę przeprowadzić wywiady. Button dodam jak będę miała szablon, ponieważ dopiero wtedy zacznę coś pisać na blogu. Obiecuję wstawię na 1000%
    Mam nadzieję, że pozytywnie rozpatrzysz moje zamówienie.
    W razie jakichkolwiek pytań podaję maila: wearetheperfect2pl@gmail.com
    Pozdrawiam EmiliaLesz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zamawiam u Ciebie ( próbuje już chyba z 5 raz xd ) szablonik na świeżego bloga ^^
    1. Szabloniarka: Mariposa
    2. Hasło: Powiew wiosny
    3. Adres: http://cien-fanfiction.blogspot.com/
    4. Napis: Cień <-- to dużymi literami
    Kiedy dzwoni nieznajomy <-- to małymi pod tytułem
    5. Bohaterowie:
    Britt Robertson
    https://40.media.tumblr.com/cb490b90067d245d1d7dbb019758fd8d/tumblr_nlvfujSk911tcz7lno1_500.jpg

    https://36.media.tumblr.com/207c9055428c1a73fce6c293e1595c02/tumblr_nk77qiQNul1rhxf2ko2_500.png

    https://40.media.tumblr.com/088f73fda35cc4671a31025048480939/tumblr_nmee9uYzvs1tvyazgo2_500.jpg

    Byłaby możliwość użycia tylko jednego ? :)
    Układ: http://funkyimg.com/i/UCVa.png Albo podobny do tego :)
    Kolorystyka: Ciemna, ponieważ opowiadanie to taki thriller
    Kontakt: GG: 53536168

    To tyle. Ogólnie twoje szablony bardzo mi się podobają ! <3 A ten z Zayn'em po prostu mnie oczarował *-* Mam nadzieję że rozpatrzysz moje zamówieniee i tym razem przyjmiesz :> Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. U nas nie ma takiej szabloniarki.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon stworzyła Anusia. Credits: design-seeds, graphical-thoughts, css-tricks.