Witaj!

Znajdujesz się na najstarszej szabloniarni w blogosferze. Wszystko, co tutaj publikujemy jest do Twojej dyspozycji. Pamiętaj jednak, aby przed pobraniem zapoznać się z regulaminem. Jeśli potrzebujesz szablonu możesz przejrzeć naszą galerię, a jeżeli nie znajdziesz odpowiedniego możesz zamówić lub złożyć propozycję. Miłego przeglądania.

Zadaj nam pytanie!

26 lipca 2015

[1532-1534] I bet

* IswedWolf * 26.07.2015 *16:12 *

Szablony proste, robione pod jeden model, różniące się jedynie detalami. Wiem, że ostatnio dodawałam notkę, ale miałam wenę na szablony, więc ją wykorzystałam. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu. Pozdrawiam! :D

Szablony wolne
http://funkyimg.com/i/ZtNZ.png

http://funkyimg.com/i/ZtPo.png

http://funkyimg.com/i/ZtPs.png


Menu jest robione w HTML/JavaScript i najlepiej go używać.
A oto kod:
<div id="menu"><div class="strony">
<a href="link" class="navi">nazwa linku</a>
</div></div>

45 komentarzy:

  1. Śliczne szablony. Najbardziej spodobał mi się ten ostatni :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniej urzekł ten pierwszy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten ostatni jest śliczny! ♥
    Zapiszę go sobie, a kiedyś dodam. *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, gdyby na zdjęciu była blondynka...;c

      Usuń
    2. dziękuję! :D niestety mam słabość do Seleny Gomez :D

      Usuń
    3. To specjalnie dodam ją jako bohaterkę jakiegoś opowiadania. Napiszę jakieś specjalnie dla tego szablonu. Jest taki śliczny, że nie może się zmarnować! :c

      Usuń
    4. na pewno będzie na Ciebie czekać! :D w następnej notce postaram się, żeby pojawiły się jakieś nowe twarze :D

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla ISWEDWOLF
    Hasło : powiew wiosenny
    Autorka : Panna M.
    Blog : http://elliemellarkhistoria.blogspot.com/
    Osoby na szablonie : Kaya Scodelario i Jean-Baptiste Maunier
    Wygląd : Prosiłabym o jasne barwy z białymi różami, a wśród nich Kaya wraz z Jean. Może być też motyw związany z wilkiem, czy bronią palną. Prosiłabym również o zakładki: Rozdziały, współpraca czy szablony.
    Napisy : Tytuł, czyli; Ellie - córka rebeliantów i cytat: Vivere Militare Est
    Kontakt : ewapiegusek@onet.pl
    Pozdrawiam ;*
    Panna M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ciekawe zamówienie (zwłaszcza motyw z wilkami), ale niestety nie wykonuję zamówień. musisz spróbować u innej szabloniarki :D powodzenia :D
      pozdrawiam również :D

      Usuń
  8. Już trzeci raz wstawiam zamówienie więc mam nadzieję że w końcu zostanie zaakceptowane...
    asło: Powiew wiosny
    Autorka: October
    Osoby na szablonie: z samego przodu po lewej stronie James Maslow, za nim po jego prawej stronie Hayden Panettiere, a z samego tyłu w prawym górnym rogu Taylor Lautner.
    Żebyś nie miała kłopotu z szukanie zdjęć dodam poniżej linki, jak mniej więcej mają wyglądać :)
    James Maslow
    http://james-maslow.us/imgs/albums/TV/Big%20Time%20Rush/Promos/S1%20-%20Outtakes/Solo/003/normal_BTR_James_02_022.jpg
    Hayden Panettiere
    http://img0.ndsstatic.com/wallpapers/20d0665a5d4191e379e3ae054c674e2d_large.jpeg
    Taylor Lautner
    http://images.lainformacion.com/cms/taylor-lautner-musculos-de-goma-en-3d/2010_2_8_Bt8rKyfR2rA88bVFdUnBQ2.jpg?width=645&height=645&type=flat&id=hBY8rkC4TkSlqHxs3HNWe6&time=1265627845&project=lainformacion
    Kolorystyka: hm..... trudno określić... w każdym bądź razie w tle mogłaby być ulica, ale nie taka fajna jak w Los Angeles, ale jakaś stara, np. z kamienicami.
    Jak ma wyglądać: Posty żeby były tak między lewą stroną a środkiem, pasek boczny z zakładami (O mnie, Strona główna, Bohaterowie, Rozdziały, Polecam, Spam) z prawej strony.
    Napis: Wychowani na ulicy.
    Blog: http://ulice-opowiadanie.blogspot.com/
    Bardzo, ale to bardzo zależy mi na tym szablonie!
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie robicie może szblony na blogi bardziej takie 'osobiste' ? W sensie że nie ma żadnych opowiadać ani niczego takiego....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy, jak ma dla Ciebie wyglądać szablon na bloga bardziej 'osobistego' ! jeśli masz już jakąś wizję to napisz w komentarzu zamówienie, a możliwe, że któraś z szabloniarek wykona dla Ciebie taki szablon :D

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hasło: powiew wiosny
    Autorka: Uszati
    Blog: http://volcanoesfanfiction.blogspot.com/
    Osoby na szablonie: Dylan O'brien i Shailene Woodley.
    Kolorystyka: Jako że to opowiadanie o Teen Wolf to chciałabym coś ciemniejszego. Może ciemny niebieski albo szary, widziałam na twoim profilu że lubisz TW więc będziesz wiedziała mniej więcej haha.
    Wygląd: Chciałabym dokładnie coś takiego http://funkyimg.com/i/YvAw.png chodzi mi o pasek boczny i środkowy.
    Napis: "Young Volcanoes"
    Kontakt: mart.yna99558@gmail.com
    Buziaki! PS. Przepraszam poprzedni komentarz był błędny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + wiem że na blogu nie ma żadnych notek ale to tylko dlatego że czekam na szablon i chyba źle doczytałam bo to nie ty lubisz Teen Wolf tylko inna szabloniarka przepraszam! x

      Usuń
  13. Szablon z Jongdae /wzdycha ciężko/ nie ma co owijać w bawełnę, bo moją opinię znasz. Szablony z Jongdae są najładniejsze, nie mają sobie równych <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ! <3 wiesz, że to przez Jongdae i jego urok są takie pdobre ! :P

      Usuń
  14. Autorka: Anusia
    Hasło: powiew wiosny
    Blog: http://jortini-te-quiero.blogspot.com/
    Osoby na szablonie: Jorge Blanco & Martina Stoessel
    Kolorystyka: Chciałabym, aby blog był w jasnych odcieniach m.in biały lub np. jasny fioletowy :)
    Wygląd: Chciałabym, aby blog wyglądał mniej więcej w ten sposób http://funkyimg.com/i/DNUA.png
    Napis: You're the one I wanna hold
    Kontakt: alexablancog@gmail.com
    ~~
    Byłabym bardzo, bardzo wdzięczna gdybyś wykonała dla mnie ten szablon :) Wykonujecie tu naprawdę porządną robotę i wasze (wszystkie) szablony są przecudne *-* Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Hasło: powiew wiosny
    Autorka: Nobora
    Blog: http://mercedeslambrepoland.blogspot.com/
    Osoby na szablonie: Mercedes Lambre
    Kolorystyka: Chciałabym, aby w szablonie dominował biały oraz był przejrzysty i wygodny do funkcjonowania.
    Wygląd: Chciałabym, aby wyglądał mniej więcej tak http://i.imgur.com/mzqZhTH.png tylko, że zamiast koloru żółtego wolałabym bardziej niebieski lub pastelowy róż.
    Napis: Mercedes Lambre Poland
    Kontakt: nataliap@vip.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Hasło: powiew wiosny
    Autorka: IswedWolf
    Blog: http://letsnotbealone.blogspot.com/
    Osoby na szablonie: Laura Marano, Ross Lynch, Riker Lynch, Savannah Latimer, Alexa Dowd, Rocky Lynch, Rydel Lynch, Ellington Ratliff.
    Kolorystyka: chciałbym aby dominowały trzy kolory: czarny, biały i słaby niebieski.
    Wygląd: chciałbym żeby wyglądał podobnie do tego, tylko w moich kolorach, które są podane wyżej: http://funkyimg.com/i/ZtNZ.png
    Napis: Heart made up on you, baby.
    Kontakt: bezimiennaznowuwakcji@gmail.com

    button już dodałam, wykonujecie świetną robotę xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi moja droga, ale ja nie wykonuję szablonów na zamówienie. będziesz musiała zamówić u kogoś innego :D powodzenia!
      pozdrawiam! :D

      Usuń
    2. oh, w takim razie przepraszam! :D

      Usuń
    3. nic się nie stało :D

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Znowu wstawiam to samo zamówienie, bo kolejny raz nie dostałam odpowiedzi... Tak na marginesie powinnyście informować, czy przyjmujecie zamówienie, bo potem nie wiadomo, czy nie przeczytałyście zamówienia, czy nie chcecie go przyjąć. Potem niektórzy czekają i nie wiedzą, czy złożyć zamówienie jeszcze raz u kogoś innego, czy czekać. Moje pierwsze zamówienie złożone u Anusi już dwa tygodnie sobie czeka, a gdy zapytałam czy Anusia przyjmuje zamówienia nie dostałam odpowiedzi. Ze wszystkich szabloniarek u których złożyłam zamówienie tylko Uszati poinformowała mnie, że nie przyjmie zamówienia. Nie rozumiałam co znaczy, że szabloniarka jest aktywna (teraz już wiem), ale może wypadałoby napisać, że jest aktywna, ale nie przyjmuje zamówień, bo nie każdy śledzi posty danej osoby by wiedzieć, czy przyjmuje zamówienia czy nie. Dziękuję za uwagę. Wróćmy do zamówienia.
    Hasło: Powiew wiosny
    Autorka: Mariposa
    Osoby na szablonie: z samego przodu po lewej stronie James Maslow, za nim po jego prawej stronie Hayden Panettiere, a z samego tyłu w prawym górnym rogu Taylor Lautner.
    Żebyś nie miała kłopotu z szukanie zdjęć dodam poniżej linki, jak mniej więcej mają wyglądać :)
    James Maslow
    http://james-maslow.us/imgs/albums/TV/Big%20Time%20Rush/Promos/S1%20-%20Outtakes/Solo/003/normal_BTR_James_02_022.jpg
    Hayden Panettiere
    http://img0.ndsstatic.com/wallpapers/20d0665a5d4191e379e3ae054c674e2d_large.jpeg
    Taylor Lautner
    http://images.lainformacion.com/cms/taylor-lautner-musculos-de-goma-en-3d/2010_2_8_Bt8rKyfR2rA88bVFdUnBQ2.jpg?width=645&height=645&type=flat&id=hBY8rkC4TkSlqHxs3HNWe6&time=1265627845&project=lainformacion
    Kolorystyka: hm..... trudno określić... w każdym bądź razie w tle mogłaby być ulica, ale nie taka fajna jak w Los Angeles, ale jakaś stara, np. z kamienicami.
    Jak ma wyglądać: Posty żeby były tak między lewą stroną a środkiem, pasek boczny z zakładami (O mnie, Strona główna, Bohaterowie, Rozdziały, Polecam, Spam) z prawej strony.
    Napis: Wychowani na ulicy.
    Blog: http://ulice-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że jej nie dostałaś, bo nie mamy takiego obowiązku, aby odpowiadać na każde zamówienie. Jest masa zamówień, myślisz, że nie mamy swojego życia poza blogiem, a jedyne co robimy to szablony? Otóż nie i dlatego nie mamy czasu na każde zamówienie odpisywać. W regulaminie jest wszystko opisane. Jeśli przeczytasz go dokładnie to się dowiesz, jak informujemy o tym, czy przyjmujemy zamówienie, czy też nie. Wiesz dlaczego tak jest? Bo ja napisałam nie raz, nie dwa, nie trzy, że nie przyjmuję zamówień, nie moja wina, że nie doczytałaś. Uszati w swojej notce też napisała, że ich nie przyjmuje, jak dla mnie to czytelne i jasne.
      Regulamin określa jak przyjmujemy zamówienia, a nie zakładka autorki. Poza tym statusy są też w przypadku dziewczyn od galerii i FB, więc to chyba jasne, że nie dotyczy to zamówień.
      Mam gdzieś, czy nazwiecie mnie chamską, czy wiedźmą, czy jak tam chcecie, to wszystko już tutaj słyszałam. Po ponad 4 latach, naprawdę mam dość.
      Wy wymagacie od nas wszystkiego, żebyście mieli wszystko dostarczone pod sam nos, bo inaczej jest źle. Poszukać notki - wielka krzywda, sprawdzić edit - wielka krzywda, przeczytać regulamin - wielka krzywda. Tyle, że my tylko tego oczekujemy w zamian za kilkugodzinną pracę nad JEDNYM szablonem. My spędzamy kilka godzin nad jedną rzeczą, a Wam ciężko jest poświęcić kilka minut na przeszukanie bloga, czy przeczytanie regulaminu.
      Większość pisze tylko listy z pretensjami, zupełnie nie starając się spojrzeć na to z naszej strony. Nikt nam za to nie płaci, robimy to, bo chcemy i jeszcze wykonujemy zamówienia, jednak Wam zawsze coś nie pasuje. Zawsze coś jest źle, to naprawdę męczące. Nie wymagamy od Was Bóg wie czego, a tylko poświęcenia kilku minut, gdy same poświęcamy dla Was kilka godzin.
      Nie obchodzi mnie, jak tym razem zostanę obrażona za to, co napisałam, bo już nie raz byłam obrażana, ale taka jest prawda. I serio mam dość tego, że traktuje się nas, jak osoby, które nie mają życia prywatnego i większość nie stara się nas nawet zrozumieć.
      Nie będę się kłócić, wyraziłam swoje i pewnie nie tylko swoje zdanie, na tym kończę. Możecie odpisywać na to, ile chcecie, ale ja się nie odezwę, bo dla mnie to jest sprawa bezdyskusyjna.
      To ja dziękuję za uwagę.

      Usuń
  19. autorka: Uszati
    Chciałabym złożyć u Ciebie zamówienie na szablon do mojego bloga. Mój blog jest bardzo taki lifestylowy, ale też trochę dziewczęcy. Kolorystyka chciałabym żeby była taka biało-czarna z elementami może jasnego różu i niebieskiego. Taki wygląd trochę jak z tumblr'a :D
    Wolałabym minimalistyczny blog.
    adres bloga: http://make-goood.blogspot.com/
    hasło: powiew wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Autorka: Rukia
    Hasło: Powiew wiosny
    Mój blog: http://cherryskyblogg.blogspot.com/
    Tematyka bloga: kosmetyczna, recenzje produktów, makijaże itd
    Wygląd: Dość prosty, bardziej minimalistyczny w jasnych barwach. Zależy mi na dość nowoczesnym stylu bez bardzo rozbudowanego czy złożonego nagłówka. Ładny napis nazwy bloga, przyciagające wzrok zdjęcie lub kolaż o tematyce kosmetycznej/urodowej, całośc utrzymana w określonej kolorystyce.Przyciągający wzrok całokształtem i zapadający w pamięć. :)
    Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego zamówienia :)
    PS: Wasze prace są świetne i gdy tylko załozyłam bloga wiedziałam, że to u Was chce zamówić na niego szablon.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hasło: Powiew wiosny
    Autorka: Uszati
    Tematyka bloga: książki i ich recenzje
    Wygląd i kolorystyka: Chciałabym, aby szablon był minimalistyczny i nowoczesny. Na blogu prowadzę recenzje książek, więc nie przeszkadzałby mi delikatny motyw książkowy. Jeśli chodzi o kolorystykę, to odpowiadają mi tylko pastele. Całość chciałabym, żeby była prosta, ale nowoczesna:)
    Blog: http://wiezienksiazek.blogspot.com/
    Z góry dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wykonujecie buttony na spisy bądź katalogi?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hasło: Powiew wiosny
    Autorka: Amber
    Blog : http://btsyaoilife.blogspot.com/
    Osoby na szablonie: Park Jimin, Kim TaeHyung ( Bangtan Boys)
    Kolorystyka: Dominujące kolory to mięta, biel i czekolada.
    Wygląd: Azjatyckie budowle, kwiaty. Coś w tym stylu http://imagizer.imageshack.us/a/img96/1770/ts5y.png
    Napis: Bulletproof Boy Scouts
    Kontakt: RikoTrancy@gmail.com
    Button już dodałam
    Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam :)
    Mam pytanie do Anusi :) Od dawna mam szablon na blogu z jednej z szabloniarni na blogspocie, jednak teraz zrobiły się dziwne wykrzykniki :( (http://through-the-dark-1d-fanfiction.blogspot.com) mogłabyś mi pomóc coś z tym zrobić? :) bardzo zależy mi na Twojej pomocy :)
    Pozdrawiam,
    Natka99<3

    OdpowiedzUsuń
  27. Hasło: powiew wiosny
    Adres bloga: http://lodovicapoland.blogspot.com/
    Autorka: Uszati
    Osoby na szablonie: Lodovica Comello
    Kolorystyka: miętowy i/lub turkusowy, biały
    Wygląd: prosty, minimalistyczny, układ zamknięty, coś w stylu tego: http://funkyimg.com/i/V8XT.png Jest idealny, ale niestety nie ma na nim Lodoviki. Gdyby dało się podmienić zdjęcia na jakieś pasujące do siebie... np. z tej sesji: http://lodocomellopolonia.blogspot.com/2014/05/witam-was-na-blogu-poswieconym-lodo.html (przepraszam za źródło, ale jakoś nie mogłam znaleźć wszystkich tych zdjęć w innym miejscu)
    Napis: brak.
    Kontakt: najlepiej pisać na Twitterze, tam mnie najłatwiej złapać: @universerpl. Jednak w razie czego tu jest e-mail: vielet.zuzanna@gmail.com.
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Chciałabym aby moje zamówienie wykonała Iswedwolf, zdjęć . Chciałabym aby to zamówienie składało się z szablonu w którym będzie kolaż ( z moich zdjęć które podeślę oczywiście jeśli trzeba zmienię wymiary )
    Jeśli chodzi o wygląd szablonu chciałabym aby tło było białe , natomiast nagłówkiem byłby właśnie kolaż. Reszta raczej w jasnych kolorach . Ewentualnie czarne tło i nagłówek ten sam .
    Jeśli chodzi o adres bloga nie jestem niestety jeszcze go podać ponieważ ten blog jeszcze nie istnieje xD dopiero zaczynam go tworzyć .
    HASŁO : powiew wiosny
    Mam nadzieję , że wykonacie moje zamówienie . aa i jeszcze tematyka jest o mnie .
    Mam nadzieję , że rozpatrzysz moje zamówienie :D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon stworzyła Anusia. Credits: design-seeds, graphical-thoughts, css-tricks.